Etusivu UUSIKuluttajilleUutisetTiedote: MPY:n kaapeli­televisio­palvelun laskutusjakso muuttuu

Tiedote: MPY:n kaapeli­televisio­palvelun laskutusjakso muuttuu

17.11.2023

MPY:n Kaapeli-TV -palvelun laskutusjaksot muuttuvat tammikuusta 2024 alkaen. Laskutustapamuutos koskee kaikkia kaapelitelevisiopalvelumme tilaajia. Jatkossa laskutamme MPY:n kaapelitelevisiopalvelusta kuukausittain. 

Muutos ei vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä. Asiakkaamme voivat jatkaa kaapelitelevision käyttöä normaalisti.

Laskutusjakson muutos

Laskutusjaksomme kaapelitelevisiopalveluille on ollut kuusi (6) kuukautta. Asiakkaamme ovat saaneet laskun kaksi (2) kertaa vuodessa, toisen keväällä ja toisen syksyllä.

Tammikuusta 2024 alkaen laskutusjaksomme muuttuu kuukausittaiseksi ja kaikki kaapeli-TV-asiakkaamme saavat laskun joka kuukausi.

Kaapeli-TV-asiakkaiden tiedottaminen

Kuluttaja- ja yritysasiakkaillemme tämä laskutusjakson muutostieto menee tammikuun 2024 ensimmäisen laskun yhteydessä.

Asunto-osakeyhtiö- ja vuokrataloyhtiöasiakkaidemme tiedotus on hoidettu marraskuussa 2023 taloyhtiöiden isännöitsijöiden kautta.

Tarvitsetko lisätietoja?

Mikäli sinulla heräsi kysymyksiä kaapelitelevisiopalvelusi laskutukseen liittyen, olethan yhteydessä.

  • Kuluttaja-asiakas: Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme arkisin klo 8-17 asiakaspalvelu@mpy.fi tai 030 670 3031 (0,084 €/min).
  • Yritysasiakas: Voit laittaa sähköpostia yritysmyyntiimme yritysmyynti.telecom@mpy.fi tai olemalla yhteydessä suoraan omaan asiakasyhteyshenkilöösi.
  • Taloyhtiöasiakas ja isännöitsijä: Voit olla yhteydessä suoraan omaan asiakasyhteyshenkilöösi lisätietojen saamiseksi.

Tutustu muihin uutisiimme: