Miten voimme auttaa?

Voit ilmoittaa palveluidemme häiriötilanteista täyttämällä alla olevan lomakkeen tai soittamalla tekniseen tukeemme.

Tekninen tuki

030 670 3019 (normaali pvm/mpm.)

tekninentuki@mpy.fi
Palvelemme 24/7.

Näin nopeutat häiriötilanteen ratkaisua:

  • Sammuta kaikki verkkolaitteesi (modeemi, reititin, palomuuri, kytkin/hub yms.) 30 sekunnin ajaksi. Varmista, että laitteesta sammuu kaikki valot.
  • Jos käytät kaapelimodeemia, ilmoitathan modeemin CMAC (tai CM-MAC) osoitteen.
  • Käynnistä tarvittaessa myös tietokone, tabletti, puhelin, TV tai digiboksi uudestaan pitämällä sitä virrattomana vähintään 30 sekuntia.
  • Tarkista, että laitteisiin liitetyt johdot ovat huolellisesti kytkettyinä molemmista päistä.
  • Iäkkäissä laitteissa (yli 5v) voi ilmetä toimintahäiriöitä. Ikääntyessään komponentit sekä johdot/kaapelit menettävät toimintakykyään jonkun verran.
  • Mikäli TV-palvelussa on häiriöitä, ilmeneekö häiriöitä joka kanavalla vai vain joillain tietyillä?
  • Onko TV:n antennikaapeli minkä ikäinen? Vanha antennikaapeli on häiriöiden yleisin aiheuttaja.
  • Onko naapureilla samankaltaisia häiriöitä?

Jätä häiriöilmoitus

Vikailmoitus (tekninentuki@mpy.fi)
Toivon yhteydenottoa