OmaMPY on kuluttaja-asiakkaidemme uusi itsepalvelukanava, joka otetaan käyttöön 20.4.2022.
Sähköinen asiointipalvelumme OmaMPY on asiakkaiden oma palvelu, joka on käytettävissä 24/7. Lue lisää, mikä on OmaMPY ja mitä se sinulle mahdollistaa.
OmaMPY -palveluun pääset kätevästi sekä nettisivujemme ylänavigaation kautta että suoraan kirjoittamalla internetselaimen osoitteeksi oma.mpy.fi. OmaMPY toimii sekä älypuhelimessa että tietokoneella.
Ilman rekisteröintiä voit tarkastella mm. nettiliittymän saatavuutta antamaasi osoitteeseen. Asiakkuuteen liittyviä asioita hoitaessasi sinun tulee rekisteröityä palveluun. Oman käyttäjätunnuksen luomiseen tarvitset vain toimivan sähköpostiosoitteen ja tunnistautua voit mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksella.
Voit tarkastella palvelussa omia tietojasi sekä omia käytössä olevia palveluitasi. Lisäksi voit itse tarkistaa palvelun kautta omiin palveluihisi liittyvän laskutushistorian.
Asiointikanava toimii tällä hetkellä MPY:n kuluttaja-asiakkaille. Itsepalvelukanava mahdollistaa toistaiseksi laajakaistaliittymien ja tietoturvapalveluiden tilaamisen sekä nopeudennostojen tilaamisen olemassa oleville laajakaistaliittymille. Palvelun kautta voi jättää kätevästi yhteydenottopyynnön myös asiakaspalveluumme.
Ilman rekisteröitymistä asiointikanava mahdollistaa sinulle selkeän saatavuushaun, joka kertoo mitä palveluita on saatavilla antamaasi osoitteeseen. Uudet asiakkaat voivat tilata asiointikanavalla palveluita ja rekisteröityä MPY:n asiakkaiksi.
Asiointikanavaa kehitetään jatkuvasti. Jatkossa on tulossa myös muita toiminnallisuuksia, jotka palvelevat kuluttaja-asiakkaiden lisäksi myös muun muassa taloyhtiöasiakkaita. Uusista toiminnallisuuksista kerromme OmaMPY-palvelussa sekä nettisivujemme ajankohtaisissa uutisissa.