ICT-ratkaisut yhden tiskin taktiikalla

8.8.2022

Kyyhkylän uniikki kartanomiljöö Saimaan rannalla Mikkelissä on tunnettu niin laadukkaista kuntoutus- ja hyvinvointipalveluistaan, kuin myös hotelli-, ravintola- ja kokoustoiminnoistaan. Kuntoutus on edelleen yksi Kyyhkylän vahvimmista tukijaloista, mutta suurin kasvupotentiaali löytyy hotelli- ja ravintolatoiminnasta.

Kyyhkylän taustalla toimii nykyään yritys nimeltään Wellbeing365 Oy. Yrityksen uusi suunta löytyy hyvinvointi- ja terveysmatkailusta kotimaassa ja kansainvälisillä markkinoilla. Kansainvälisillä markkinoilla yritys on varsinainen pioneeri Lähi-itään ja etenkin Saudi-Arabiaan, Kuwaitiin ja Arabiemiraatteihin suunnatuilla hyvinvointikonsepteillaan.

– Yksilöllisten palveluiden ja ikimuistoisten elämysten taustalta löytyy meille räätälöity ICT-palvelukokonaisuus. Se tukee liiketoimintaamme ja vahvistaa asiakkaidemme ylivertaista asiakaskokemusta. Uusimme likimain kaiken kumppaneista alkaen ja voin ilolla sanoa, että iso rutistus kantaa nyt hedelmää, kertoo Kyyhkylän emäntä Leila Repo tyytyväisenä.

ICT-ratkaisut yhden tiskin taktiikalla

Kyyhkylän ja MPY:n yhteistyö alkoi helmikuussa 2021. Uusi palvelukokonaisuus on toteutettu yhdessä MPY Yrityspalveluiden ja MPY Telecomin asiantuntijoiden kanssa.

MPY tuottaa Kyyhkylälle monipuoliset ICT-palvelut. Yhteistyön mukaisesti MPY varmistaa, että

• laitekanta on moderni ja ajantasainen
• palvelupistepalvelut auttavat nohevasti säästäen Kyyhkylän työntekijöiden työaikaa
• M365-päätelaitehallinta- ja elinkaaripalvelut vahvistavat sujuvaa ICT-arkea
• virtuaalinen palvelinkapasiteetti, palvelinhallinta ja varmistuspalvelut tukevat Kyyhkylän liiketoiminnalle tärkeitä osa-alueita kuten yrityksen tiedon hallintaa ja niiden käyttövarmuutta
• tietoverkkokokonaisuus ja lähiverkkopalvelut ovat toimintavarmoja, luotettavia ja nopeita
• mobiilisopimukset ja vaihderatkaisut ovat tarkoituksenmukaisia ja Kyyhkylän tarpeisiin räätälöityjä.

– Valitsimme kumppaniksemme paikallisen ja asiantuntevan MPY:n, joka on sisäistänyt tarpeemme tarjoten niihin asianmukaisia ratkaisuja ja palveluita. Yhteistyö on ollut sujuvaa ja ydintiimin palvelualttius sekä tekninen osaaminen on ollut erinomaista, pohtii Repo.

Kyyhkylän noin 50 työntekijän päivittäinen tekeminen on mutkatonta, kun verkkoinfrastruktuuri on kunnossa ja ajanmukaiset ja ennen kaikkea toimintavarmat laitteet käytössä. Aikaa jää muuhun tärkeään tekemiseen, jolla varmistetaan Kyyhkylän asiakkaiden proaktiivinen asiakaspalvelu.

Ketterää toimintaa projektissa

Kyyhkylän projekti on ollut ainutlaatuinen ottaen huomioon kokonaisuuden laajuuden ja aikataulutuksen. Uuden omistajan myötä Kyyhkylän ICT-ympäristö uusittiin toteutuksesta tukeen yhden kumppanin kautta. Vanhoista sopimuksista ja palveluista siirryttiin uusiin suhteellisen nopealla aikataululla.

Projektin menestyksekkäässä läpimenossa on tärkeää kuunnella asiakasta herkällä korvalla. Myös notkea tiimi on kultaa.

– Projekti vietiin MPY:n toimesta läpi kivuttomasti hyvällä sykkeellä ja ammattitaidolla. Joustavat työskentelytavat ja välitön yhteydenpito asiantuntijoiden kanssa varmistivat, että asiat etenivät sovitusti ilman isompia mutkia, toteaa Repo tyytyväisenä.

– Voin lämpimästi suositella MPY:tä kumppaniksi muillekin, sillä he ovat asiakaskuuntelun mestareita, jatkaa Kyyhkylän emäntä.

Iloa arkeen ja juhlaan Kyyhkylässä

Kyyhkylä on mikkeliläisten oma olohuone, jossa voi nauttia viikonloppuisin kiireetöntä brunssia. Kartanossa on upeat puitteet yritys- ja perhejuhlille, syntymäpäiville ja häille.

– Tavoitteenamme on lisätä Kyyhkylän tunnettuutta ja siirtyä entistä enemmän palvelubisneksestä kokemusbisnekseen, summaa Repo. – Tässä meitä auttaa myös taustalla toimiva ICT-palvelukokonaisuus. Nyt meillä on enemmän aikaa siihen olennaiseen, kiitos MPY:n, jatkaa Repo.

Olisiko sinunkin aika löytää ICT-kumppani, joka ymmärtää liiketoimintasi tarpeet?

Tutustu palveluihimme ja ota yhteyttä. 

Kuva: Kyyhkylä